پرسپولیس بیرحم.6تایی ها مواظب باشید
پرسپولیس قهرمان



فوتبال

بهترین برد تاریخ پرسپولیس مقابل سایپا


در تاریخ 12ساله لیگ بر‌تر پرسپولیس بهترین بردش مقابل سایپا را در دوره نخست لیگ بر‌تر و در بازی برگشت با حساب 4-2 جشن گرفته بود

 بعد از برد شش‌گله پرسپولیس مقابل پیکان که در دوره سرمربیگری مانوئل ژوزه به دست آمد پیروزی ۱-۴ مقابل سایپا بهترین برد پرسپولیس در لیگ دوازدهم و دوره سرمربیگری یحیی گل‌محمدی در لیگ بود. اما این برد به غیر از این‌که دومین برد پرگل سرخ‌ها در این فصل به حساب می‌آید بهترین پیروزی این تیم در تمام دیدارهایی است که مقابل سایپا به میدان رفته است.

پرسپولیس از سال ۱۳۷۱ تا امروز بار‌ها و بار‌ها مقابل سایپا در رقابت‌های لیگ آزادگان و لیگ بر‌تر به میدان رفته است که برد چهار بر یک روز گذشته مقابل این تیم بهترین برد سرخ‌ها در تقابل با نارنجی‌ها طی تمام این ۲۰ سال به حساب می‌آید.

پرسپولیس در جام آزادگان دو بار سایپا را با نتیجه ۳- یک شکست داده که این دو برد بهترین پیروزي‌‌های این تیم مقابل نارنجی‌هاست.

در تاریخ ۱۲ ساله لیگ بر‌تر هم پرسپولیس بهترین بردش مقابل سایپا را در دوره نخست لیگ بر‌تر و در بازی برگشت با حساب ۲-۴ جشن گرفته است که در این بازی اصلانیان و انصاریان دو گل زدند. بنابراین برد ۱-۴ دیروز تیم گل‌محمدی مقابل تیم تقوی بهترین برد سرخ‌ها مقابل سایپا در تمام ادوار لیگ بر‌تر تا کنون و کل دیدارهای دو تیم تا به امروز بوده است.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





:. موضوعات مرتبط: <-CategoryName->
:. برچسب‌ها: <-TagName->


نویسنده : احمدرضا یوسفی

آخرین عنوان های مطالب
سلام به وبلاگ من خوش آمدید احمدرضا یوسفی هستم وعاشق فوتبال لطفا نظر بگذارید این هم آدرس وبلاگ دیگه منه لطفا سربزنیدwww.donyayefootball.loxblog.com